vrijdag 12 september 2014

Wielrenners in actie (deel 1 van week 36 van mijn 52-weken-project)

Eerder zag je op mijn blog al foto’s die gemaakt zijn door de camera mee te trekken (panning). Een leuke techniek, maar ook best een lastige.

Als er bij mij in de buurt een triatlon georganiseerd wordt, lijkt me dat een mooie kans om te oefenen met deze techniek.












Ik probeer de wielrenners te fotograferen door middel van panning. Maar ondertussen gaan er ook hardlopers voorbij en ook die wil ik vastleggen. Aangezien ik daar niet de panning techniek wil gebruiken is het steeds schakelen tussen de Av en Tv stand.

Ondertussen zie ik nog zoveel meer voorbijkomen. En ook dat leg ik vast.

Vandaag de wielrenners. In het volgende blogbericht de hardlopers. En in het blogbericht daarna wat er nog meer te zien was.

Kortom; stay tuned!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...