zondag 15 juni 2014

Griekse dorpjes (deel 1 van week 18 van mijn 52-weken-project)

Eerder was ik al eens op fotografiereis geweest en dat was goed bevallen. Ik vond dat het tijd werd weer zo’n fotografiereis te ondernemen. Maar de data van de reizen van degene waarmee ik destijds op reis ben gegaan, matchten niet met mijn agenda of ze zaten al vol. En dus ging ik op zoek naar andere fotografiereizen. Na wat wikken en wegen viel de keus op een fotografiereis naar Griekenland. En dat beviel ook erg goed.


De aankomende weken zal ik beetje bij beetje foto’s van die reis laten zien. Ik begin met foto’s van Griekse dorpjes.

Geniet mee:














Panorama uit meerdere foto's.

 Binnenkort meer Griekenland. Stay tuned!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...