zondag 23 maart 2014

Lente in Amsterdam (week 11 van mijn 52-weken-project)

Later die week eindigt de expositie van William Klein in fotografiemuseum Foam. Ik heb die expositie nog niet gezien, maar wil het nog wel graag zien en besluit naar Amsterdam te gaan.  

Het is die dag een van de eerste echt mooie lentedagen, dus ik geniet niet alleen van de expositie van de straatfotografie van William Klein; ik geniet ook van het mooie lenteweer in Amsterdam.

Toch besluit ik om nog een museum te bezoeken. Ook in het Stedelijk Museum is namelijk een foto-expositie te zien; er hangen foto’s van Jeff Wall aan de muur.
Verder bekijk ik daar een tentoonstelling over het werk van Marcel Wanders en kijk ik rond in de rest van het museum.

Al met al een geslaagd dagje Amsterdam!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...