vrijdag 2 november 2012

De Olympische Spelen en Cate in Londen (deel 1 van mijn 100% Londen verslag)

Misschien kennen jullie de 100% reisgidsjes van Mo’media wel?!? Leuke, vlotte reisgidsjes van steden, regio’s of zelfs landen. Ik heb een paar van die 100% stedengidsjes in de kast staan en volg ze op facebook.

Via facebook lieten ze weten mensen te zoeken die een reisgidsje uit zouden willen testen en daar een verslagje van wilden schrijven. Met een tripje naar Londen in het vooruitzicht, meldde ik mij het afgelopen voorjaar aan.

Ik werkte de belevenissen en de foto’s van die paar dagen Londen uit in een leuk verslagje. En dat verslagje kwam op hun facebookpagina te staan.

Omdat jullie het al enige tijd zonder reisverhalen op mijn blog moeten doen, wie mijn blog al vanaf het begin volgt is natuurlijk een beetje verwend geraakt van alle dagelijkse reisverhaaltjes die ik een jaar lang postte, zal ik de aankomende week het verslag dat ik van Londen maakte in delen laten zien. Vandaag het eerste deel.

We gingen ondermeer naar Londen om actrice Cate Blanchett op de planken te zien staan. En tjonge, wat was zij goed!!!
Maar het was ook leuk om te zien hoe de Olympische Spelen toen al leefden in Londen.

Kortom geniet mee van het verslag:
Klik op de foto’s om ze beter te zien!






Klik hier voor deel 2.
Voor deel 3 klik je hier.
En deel 4 vind je hier.


Early Bird Sinterklaas (Actie loopt vanaf 5-11-2012)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...