dinsdag 23 oktober 2012

Van 2002 naar 2012

Voor de fotografen en photoshoppers onder jullie;
het enige wat aan deze foto gefotoshopt is,
 is het op maat snijden (croppen) van de foto.

Nu mijn terugblik op het jaartje backpacken door onder meer Australië en Nieuw-Zeeland erop zit, neem ik jullie mee van 2002 naar 2012.

In 2002 kwam ik na een enerverend jaar terug in Nederland. Er was in dat jaar veel gebeurd; oma was overleden, mam was gestopt met haar winkel, pap was gedeeltelijk met de vut, Marjolein was het huis uitgegaan en de Euro was ingevoerd.

In de jaren daarna gebeurde er ook wel wat; het reisvirus heeft me te pakken en ik reis naar heel wat Europese steden (alleen niet meer zo lang) en ook ik verlaat het ouderlijk huis om op mezelf te gaan wonen.

Maar als je het over echt grote veranderingen hebt, dan vonden die het afgelopen jaar bij mijn tweelingzus Marjolein plaats. Ze raakte zwanger!
Heel speciaal vond ik het dat ze uitgerekend was op de dag dat het tien jaar geleden was dat ik terug kwam uit Australië.

Net zoals ik tien jaar geleden, wachtend bij de douane, Marjolein en tante Matje zie staan en niet kan wachten tot ik ze in de armen kan vliegen, kijk ik ook uit naar de komst van de baby! Wordt het een neefje of een nichtje en hoe zal het heten?

Afgelopen zaterdag werd ze geboren; Anna! Een nichtje!
Zo klein, zo lief!!!
Ja, ik heb nu een titel; ‘tante’, ‘tante Marianne’. En die titel draag ik met trots!!!

Anna




Dagdeal (468x60)

4 opmerkingen:

  1. Je mag ook trots wezen op je titel, heel belangrijk voor Anna een tante. Ook mag je trots wezen op je blog. Weer heb ik het gevolgd. Ik wist wel wat ik zou doen als ik mijn leven over mocht doen en weten wat ik nu weet.Groetjes Loes van der Eijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Loes, bedankt voor je lieve reactie!!!

      Groetjes van Marianne

      Verwijderen
  2. Hoi Marianne!
    Wat een mooi kindje! Wat zal je een trotse tante zijn!
    Heel bijzonder hoor een dochter van je tweelingzus, nu zijn jullie (een beetje) met zijn drietjes toch?
    En een mooie zoomburst heb je gemaakt, heel goed gelukt weer!
    Groetjes van Marja Jong

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marja,

      Dank voor je leuke reactie!
      Ja, ik ben zeker een trotse tante. Het is ook zo'n lief, klein meisje.

      Groetjes van Marianne

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...