dinsdag 16 oktober 2012

Ik kan niet wachten tot ik ze in de armen kan vliegen


16 Oktober 2002. Even na middernacht (Hong Kongse tijd). Ons vliegtuig vertrekt richting Amsterdam.

Beetje film kijken, muziekje luisteren; het slapen lukt ons niet echt.

Zo’n twee uur voordat we gaan landen gaat het licht in het vliegtuig weer aan en krijgen we een ontbijtje. Een ontbijt bestaande uit noodles, kip, fruit, yoghurt en thee of koffie.

We komen steeds dichter bij Schiphol en dan is het zover; de landing wordt ingezet. Niet heel veel later zijn we geland en staat het vliegtuig op Nederlandse bodem.

De gate waar het vliegtuig naar toe zou moeten is echter bezet; er staat een toestel van KLM dat nog bezig is met laden. Het kan op z’n minst nog 15 à 20 minuten duren. We wachten het af. Maar dan heeft de captain goed nieuws; er is een andere gate beschikbaar.

We gaan het vliegtuig uit en zoeken onze weg door de lange gangen van Schiphol. Wachtend bij de douane kijk ik door de luxaflex en zie Marjolein en tante Matje staan. Ik kan niet wachten tot ik ze in de armen kan vliegen! Maar ja, we moeten eerst de douane nog door.

Gelukkig gaat het redelijk snel en dan kan ik ze na zo’n tijd eindelijk weer in de armen sluiten…
Wat fijn…!


Wordt vervolgd…..


Blu-ray 2 voor 25

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...