vrijdag 13 juli 2012

Telefoon verkocht

Ik lig heerlijk te lezen en daardoor ga ik wat laat uit bed. Na mijn ontbijtje kijk ik rond in de ‘mall’ en ga vervolgens naar een Ierse Pub.

Daar heb ik met een meisje, die ik tijdens de dagtour heb leren kennen, afgesproken. Zij is namelijk op zoek naar een telefoon en ik heb er een in de aanbieding.
Toen Madelief vertrok, heeft ze me haar telefoon gegeven om te verkopen. Het is een Australisch mobieltje en daar heeft ze in Nederland tenslotte ook niet zo veel aan.

Verder haal ik m’n post op (er was erg veel), doe ik boodschappen, mail ik lang en surf ik wat op het Internet.

Voor het eten heb ik een lang telefoongesprek met Marjolein; even bijkletsen! Na het eten belt mam me; de kogel is door de kerk; ze heeft besloten naar Bali te komen.

Blijf m’n blog volgen en je leest vanzelf over onze belevenissen op Bali, maar eerst nog meer van Australië… Stay tuned!

Cairns




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...