maandag 23 juli 2012

Nog steeds op de wachtlijst

Die ochtend word ik pas laat wakker; ik had kennelijk mijn slaap hard nodig.

Ik koop een brood, eet m’n ontbijt en bel nogmaals naar Qantas. Mams vluchten naar Bali staan vast. Maar met mijn vluchten naar Bali wil het nog niet zo lukken; de vluchten vanaf Australië naar Bali op diezelfde datum zitten namelijk allemaal vol. De afgelopen dagen heb ik al herhaaldelijk contact gehad met Qantas. Maar dat heeft nog niets opgeleverd. Ook nu blijkt dat ik nog steeds op de wachtlijst sta. We wachten af…

Verder stuur ik wat mailtjes, heb ik met Sylvia (de Duitse waar ik tijdens de tour van Cairns naar Alice Springs veel mee op trok) afgesproken om Alice Springs wat te verkennen, doe ik de was en pak ik mijn tas.

Morgen staat er weer een tour op het programma. Stay tuned!



Weekdeals (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...