donderdag 19 juli 2012

Mijn didgeridoo moet mee op reis

Die ochtend moet ik binnen de jeugdherberg van kamer wisselen. Daarvoor moet ik een aantal keer naar de receptie en tijdens één van die keren hoor ik dat het een public holiday is in Cairns.

Zodra ik m’n spullen naar die andere kamer gebracht heb, ga ik dan ook kijken of het postkantoor open is. Helaas is het gesloten. Het gevolg; ik moet mijn didgeridoo, drie boeken, twee dagboeken en zo’n 400 foto’s meenemen naar hartje Australië. De volgende dag zal ik namelijk al vroeg met een tour die kant op gaan.

Ook mijn plan om de basis van de Royal Flying Doctors Service, de echte Flying Doctors, van Cairns te bezoeken valt in het water, want ook zij zijn gesloten.

Gelukkig zijn de winkels in Cairns wel open en kan ik nog wel een paar boodschappen doen.

Ik schaf een cowboyhoed aan. Tijdens de tours die ik ga maken, wordt aangeraden om een hoed met brede rand mee te nemen. Ik was al van plan om zo’n hoed te kopen als souvenir. Nu kan die hoed meteen dienst doen.

Meer over mijn belevenissen in het ‘Red Centre’ van Australië lees je binnenkort op mijn blog. Stay tuned!

Ik met de cowboyhoed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...