maandag 16 juli 2012

Luisteren naar ‘Telling Stories’ tijdens het trainen voor de 4-daagse



Eerder schreef ik al dat ik met zo veel plezier het concert van Pavarotti & friends heb gekeken. Ik schaf de CD aan en luister die cd vaak, ook als ik in de zomer van 2001 train voor de Nijmeegse Vierdaagse.

Bij het terug luisteren van de cassettebandjes die ik maakte voor m’n reis naar Australië moet ik bij de nummers van die cd, waaronder het prachtige ‘Telling Stories’ van Tracy Chapman, dan ook denken aan het trainen voor de Vierdaagse en zie ik mezelf wandelen van het station op weg naar huis.

Die Vierdaagse loop ik in juli 2001 samen met Orange en M. Voor ons alle drie is het de eerste keer dat we er aan meedoen. Het is zwaar maar ik loop hem uit! In de jaren daarna loop ik hem nog twee keer uit.

Uit een scrapbookje dat ik maakte over de 4-daagse.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...