vrijdag 27 juli 2012

Het voelde een beetje aan als het terugzien van een goede vriend…

Na veel te kort slaap, worden we al vroeg gewekt door Tony.
Die laatste halve dag van de tour, het was een drie èn een halve dag tour, staat er niets meer op het programma behalve de terugreis naar Alice Springs. Dat is toch nog ruim 400 kilometer; Australië is immers een enorm groot land.

Onderweg komen we een zogenaamde 'Road Train' tegen.

Ik heb erg genoten tijdens deze tour. We hadden een leuke groep en we hebben erg veel moois gezien. Rainbow Valley, Kings Canyon en de Valley of the Winds bij Kata Tjuta (the Olga’s) zijn prachtig, maar Uluru (Ayers Rock) heeft toch de meeste indruk op me gemaakt. Het bleek groter dan ik me herinnerde van destijds met Marjolein en weer erg mooi. Het zien van Uluru voelde een beetje aan als het terugzien van een goede vriend…

Rond het middaguur zijn we weer terug in Alice Springs. De middag vul ik met het doen van de was, fotorolletjes wegbrengen, boodschappen doen en mailen.

’s Avonds hebben we met de hele groep in een cafeetje afgesproken. Het is erg leuk en dus kom ik laat terug in het hostel…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...