donderdag 31 mei 2012

Afscheid van Marjolein en Els

En nog zijn we niet helemaal klaar met het uitzoeken van de foto’s. Deze ochtend zijn de foto’s van Sydney aan de beurt.

Daarna wil Marjolein haar foto’s nog ordenen. Els en ik gaan ondertussen naar de Chinese Garden om die te bewonderen. Een stukje ‘China’ in hartje Sydney! Het is er niet echt groot, maar wel erg mooi!




Als we weer terugkomen in het hostel, is Marjolein ook bijna klaar om nog iets met ons te ondernemen. We gaan nog even naar het Queen Victoria Building voor wat laatste souvenirs.

Terug in het hostel pakken Marjolein en Els de laatste dingen in. Ook bellen Marjolein en ik nog even naar huis. Ik krijg het tijdens dat telefoongesprek erg te kwaad. Het idee dat ik alleen in Sydney ben en Marjolein lekker naar huis gaat. En het duurt nog maanden voor we elkaar weer zien. Als mam dan ook nog over oma begint, schiet ik helemaal vol.
Later gaat het gelukkig wel weer.

Aan het begin van de avond gaan we met een shuttlebusje richting vliegveld. Daar eten we eerst nog maar even wat en kijken we vervolgens rond bij de winkeltjes op het vliegveld.


En dan is het echt tijd geworden om afscheid te nemen. Dat valt gelukkig mee. Aan de telefoon, eerder die dag, had ik er meer moeite mee.

Terwijl Marjolein en Els het vliegtuig richting huis nemen, stap ik op de trein terug naar de jeugdherberg in het centrum van Sydney…



de Bol.com oranjewinkel - tot 60% korting


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...