maandag 23 april 2012

Kippenvelmomentje als Neil Finn aan onze voeten staat

Eerder kwam Crowded House al eens voorbij op mijn blog met het nummer ‘Four seasons in one day’. Dat is niet hun enige nummer dat ik op de cassettebandjes die ik mee nam naar Australië, zette.

Ook ‘Don’t Dream it’s over’ zet ik destijds op die bandjes, omdat ik het een van de mooiste nummers van Crowded House vind.


In 2007 woon ik een concert van Crowded House bij in Carré. Heel bijzonder!
Als zanger Neil Finn bij het nummer ‘Fall at your feet’ van het podium klimt en min of meer aan onze voeten staat en de hele zaal hard met dat nummer meezingt, heb ik een kippenvelmomentje; zo mooi en zo bijzonder om mee te maken!
Sindsdien behoort ‘At your feet’ dan ook tot mijn favoriete Crowded House nummers.
Een mooie herinnering!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...