maandag 27 februari 2012

Finally!

Na hem eerder in het theater gezien te hebben, is het ons uiteindelijk gelukt om acteur Guy Pearce te spreken. Een bijzonder moment!

Toen ik het nummer ‘Finally’ uit de film ‘Priscilla, Queen of the Desert’ (met daarin diezelfde Guy Pearce) op een van de cassettebandjes die ik mee nam naar Australië, zette, kon ik niet vermoeden dat ik hem in Australië tegen het lijf zou lopen.

Dat nummer belandde, naast nog een aantal nummers uit die film, gewoon op het bandje omdat ik het een mooi nummer vind en omdat het me doet denken aan die leuke film.
Geniet mee:



En voor wie nog in Oscar sferen is; wist je dat de film ‘Priscilla, Queen of the Desert’ in 1995 een Oscar won? En wie het bovenstaande filmpje bekeken heeft, kan wel zien waarvoor!?! Juist ja; de kostuums. En terecht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...