maandag 2 januari 2012

You don't know? One of it?!?

Je hebt van die cd’s die je grijs blijft draaien. Voor mij zijn dat de cd’s van de Belgische singer-songwriter Milow.

Twee maanden geleden liet ik al weten op de eerste maandag van de oneven maanden te bloggen over een nummer dat ik nu op een cassettebandje zou zetten als ik op reis zou gaan.
In ieder geval zou daar een nummer van Milow op staan. Maar welke?


Hij heeft inmiddels veel mooie nummers op z’n repertoire staan. Maar ik kan niet aangeven wat mijn favoriet is; ik ‘YOU DON'T KNOW’. ‘ONE OF IT’ uitkiezen valt niet mee. Heb ik een ‘LITTLE MORE TIME’ nodig; ‘UNTIL THE MORNING COMES’? ‘SHE MIGHT SHE MIGHT’ gaan voor ‘RAMBO’ of ‘LITTLE IN THE MIDDLE’? Luisterend naar de cd hoop ik dat de muziek ‘NEVER GONNA STOP’ en besluit ik toch maar voor ‘THE BIGGER PICTURE’ te gaan; alle nummers zou ik meenemen op reis! In ‘THE KINGDOM’, BRUSSELS IS ON MY SIDE’ of in‘CANADA’, terwijl ik ‘BUILDING BRIDGES’ of ‘STEPPING STONE’s neem, terwijl ik ‘MOVE TO TOWN’ of ergens in een ‘HOUSE BY THE CREEK’ zit; overal is het fijn om Milows muziek te horen.

Maar hoe het ook zij; het luisteren naar de liedjes van Milow voelt toch altijd een beetje als thuiskomen! Toch ook niet onbelangrijk als je op reis bent.


Omdat ik niet van al die nummers het filmpje in deze blog wil plakken, heb ik hier voor jullie Milows hits van de afgelopen maanden:




En mocht ik eens op reis zijn en de nummers van Milow horen, dan moet ik vooral ook denken aan het schrijven voor m’n blog, want wat heb ik de afgelopen maanden vaak Milow op de achtergrond gehad terwijl ik werkte aan een blogbericht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...