zondag 29 januari 2012

Regeldingen en foto’s kijken

Binnenkort verlaten we Adelaide, maar er zijn nog wat regeldingen te doen in de stad. En dus gaan Orange en ik gaan al vroeg op pad.

We beginnen met het ophalen van de foto’s waarvan we eerder die week de rolletjes hadden weggebracht. De foto’s zijn gelukkig erg goed gelukt.

We doen meer regeldingen, e-mailen nog wat in de bibliotheek en kopen kadootjes voor Don en Coby.


Eenmaal terug in het huis van Don en Coby hebben we nog meer regeldingen te doen. Eerst bekijken we de post die voor ons gekomen is. Elke keer weer leuk als er post uit Nederland is!

Daarna zoeken we de foto’s uit en dat is nog best wel een uitzoekerij. Die foto’s gaan in een pakketje dat we naar Nederland gaan sturen. Maar er is meer wat we naar huis willen sturen, want we zijn er ondertussen wel achter dat we te veel bagage meezeulen. Ook de volgeschreven dagboekjes stoppen we in het pakketje.

Ik bel nog even naar het thuisfront om te informeren hoe het nu met oma’s kamer in het bejaardentehuis zit. Er bleek een kamer voor haar beschikbaar te zijn en die zijn ze aan het opknappen. Oma zal binnenkort haar huis verlaten en haar intrek nemen in de kamer in het bejaardentehuis.

Ik stuur alvast een briefje met foto’s naar oma’s nieuwe adres in dat bejaardentehuis. Ook voor tante Matje heb ik een paar foto’s nabesteld en ook die stuur ik naar Nederland.

En zo verloopt een van onze laatste dagen in Adelaide.


Valentijnsvoordeel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...