donderdag 12 januari 2012

Opnieuw doen we een poging pinguïns te spotten

Nadat Orange en ik het toilet, de badkamer (ja, weer) en de dekseltjes van de voorraadbussen schoongemaakt hebben, de planten watergegeven hebben en wat hebben getuinierd, gaan we ’s middags langs een paar winkeltjes.
Ik ben namelijk op zoek naar een kaart met pinguïns erop, omdat het de avond daarvoor te donker was om de ene pinguïn die we zagen op de gevoelige plaat vast te leggen.

Daarna hallen we ons fototoestel op en wandeleln we een stuk. Ik schreef eerder al dat ik nog eens terug wil naar Frenchman’s Rock om daar in de buurt foto’s te maken. En dat doen we ook.


Later gaan we naar het strand om daar wat te lezen. Ja, ik schiet al best wel op in ‘the Hobbit’.

’s Avonds doen we opnieuw een poging om pinguïns te spotten. Helaas laten ze zich niet zien. Misschien moeten we toch maar eens met een toertje mee!?!



3+1 Gratis (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...