dinsdag 17 januari 2012

Naar de supermarkt, de bibliotheek en de lokale middenstand van Kingscote

Orange en ik beginnen de dag met een bezoekje aan de supermarkt om een en ander voor het ontbijt te kopen. Voor het eerst sinds een lange tijd doen we weer echt boodschappen.

Na het ontbijt gaan we eens kijken of we in de plaatselijke bibliotheek kunnen e-mailen. De bibliotheek is niet echt groot, maar ze beschikken wel over drie computers met internetverbinding (we hebben het over 2002).
Waar we in de bibliotheek in Adelaide een tijdstip moesten reserveren en maar een half uur hadden om te mailen, is er hier in Kingscote plaats en kunnen we elk meteen voor maar liefst een uur gratis achter een computer kruipen. Daar maken we dan ook graag gebruik van.

Weer buiten lopen we langs de lokale middenstand om te zien wat zij zoal te bieden hebben. Orange en ik kijken onder andere wat rond in een souvenirwinkel en een ‘gallery’.


Na de lunch doen we eigenlijk niet zo heel veel; we houden een rustig dagje. Dat komt ook omdat ik me niet helemaal 100% voel. Sinds een paar dagen heb ik namelijk last van een tand; af en toe pijnscheuten en als ik op die tand druk is het pijnlijk. Ondertussen doet ook m’n kaak wat zeer.
Daarnaast doen m’n spieren ook nog pijn; alsof ik de griep krijg. Maar grieperig voel ik me verder dan weer niet.

Als ik naar huis bel, hoor ik dat het met oma ook wel bergafwaarts gaat. Ze is wat verward en benauwd. Eerder tijdens mijn reis heeft ze af en toe ook terugslagen gehad. Jammer dat ze zo achteruit gaat.

Tja, het leven van een backpacker gaat niet altijd over rozen!

In de hoop dat het me goed zal doen, zoek ik op tijd m’n bed op.
Morgen meer…   


Dagdeal (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...