maandag 9 januari 2012

Met ‘the Hobbit’ op het strand

Glenelg beviel ons wel en dus nemen Orange en ik nogmaals het trammetje naar dat strand. Het is best wel goed weer voor het strand, maar voor zwemmen vind ik het toch wat te koud.

Orange en ik zoeken een plekje op het strand, maken het ons gemakkelijk en pakken ons boek erbij. ‘Down Under’ van Bill Bryson heb ik uit en inmiddels ben ik bezig in ‘the Hobbit’ van J.R.R. Tolkien. Dat verhaal gaat vooraf aan de ‘Lord of the Rings’-boeken.

Nu, tien jaar en de ‘Lord of the Rings’ filmtrilogie verder, zit de film van ‘the Hobbit’ er ook aan te komen. Nou ja, voor het eerste deel daarvan moet je nog wachten tot december van dit jaar en voor het tweede deel moet je zelfs nog een jaar langer wachten. Maar de trailer van ‘the Hobbit’ is er al wel en anders is er altijd nog het boek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...