zaterdag 21 januari 2012

En dan zit het verblijf op Kangaroo Island er toch eerder op dan gepland!

De dokter in Kingscote adviseerde me een tandarts op te zoeken. Om nou zomaar lukraak een tandarts uit het telefoonboek te bellen voor een afspraak, zag ik niet zo zitten. Gelukkig, is de familie in Adelaide relatief dichtbij en dus heb ik Coby om het telefoonnummer van haar tandarts te gevraagd.

Na het ontbijt, bel ik Coby’s tandarts op. Ik kan de 22e, over twee dagen, al terecht. Dat is snel en dus zullen we Kangaroo Island eerder dan gepland moeten verlaten. We gaan dan ook meteen de boot en de bus naar Adelaide voor de 21e boeken.

Verder maken we voor de laatste keer schoon in het huis van Cheryl. Wat ik mijn geval voornamelijk neerkomt op stoffen.

Na de lunch hebben we tijd voor onszelf en die vullen we met het kopen, schrijven en posten van een stapeltje kaarten. Ook werken we ons dagboekjes bij en schrijven we een leuk berichtje in het gastenboek van Cheryl.

Dagboekje bijwerken.

’s Avonds kijken we televisie. De uitreiking van de Golden Globes wordt in Australië helemaal uitgezonden en daar kijken we naar.

De Australiërs doen het dat jaar goed. Nicole Kidman krijgt een Golden Globe voor haar rol in ‘Moulin Rouge’. Ook zijn er een Golden Globes voor Rachel Griffiths (‘Six Feet Under’) en Judy Davis (‘Life with Judy Garland: Me and My Shadows’).

En de uit Adelaide afkomstige regisseur/schrijver Scott Hicks komt nog voorbij in verband met zijn film ‘Hearts in Atlantis’ met Anthony Hopkins.

Maar de film die in 2002 de meeste prijzen in de wacht sleept is ‘A beautiful mind’ met Russell Crowe, waaronder de Golden Globe voor beste film en voor beste mannelijke hoofdrol (Russell Crowe).

Leuk om die uitreikingen eens helemaal te zien, maar het duurde wel erg lang.

En dan is het tijd om naar bed te gaan; het laatste nachtje op Kangaroo Island…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...