zaterdag 7 januari 2012

Drijvende capsule

Coby vindt het leuk om Orange en mij mee te nemen naar haar Nederlandse vrienden en zo belanden we bij Dirk die oorspronkelijk uit West-Friesland komt. Aangezien ik ook uit West-Friesland kom, komt het West-Fries al snel ter sprake.

Dirk heeft een aardige vrouw, die ons het hele huis, een soort herenhuis, laat zien. Ze is op het spirituele vlak bezig en heeft een soort grote capsule met erg zout water erin. Daar kun je in plaatsnemen en dan schijn je helemaal tot rust te komen. Erg apart om te zien!
Daarnaast doet ze ook aan quilten en toont ze ons vol trots diverse werkstukken.

Er komt nog een vriend van hen langs. Ik vind deze David wel een interessante man. Hij kan namelijk heel boeiend vertellen, bijvoorbeeld over Aboriginals. Maar ook andere dingen komen aan bod. En natuurlijk wordt er ook nog over films gesproken, want ja, hier in Australië houdt immers jong en oud van films!

Ik vind het een goed bestede avond. En dan vergeet ik haast nog te vermelden dat ze van die heerlijke taart hadden. We konden een keuze maken uit een paar soorten. Moeilijk om te kiezen, want ze zien er allemaal lekker uit. Dat is nog eens een gastvrije ontvangst!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...