maandag 2 januari 2012

Bye, bye Summertown!

Ons verblijf bij Ian in Summertown zit erop; het is tijd voor iets nieuws!

Voor de laatste keer open ik de voerbakken van de kippen* en laten we de honden uit. En dan pakken we de bus naar Adelaide om daar naar onze ‘tweede moeder’ te gaan.

Hier laat ik onze grote vriend Oby uit.

Coby ontvangt ons weer hartelijk! Ook ligt er een stapeltje post op ons te wachten; nog wat kerstkaarten. Erg leuk!

Al snel voelt het weer heel vertrouwd bij Coby. ’s Avonds nemen we weer met z’n allen plaats voor de televisie en kijken we film. Iets wat Don en Coby erg graag en vaak doen.
Dit keer is het de beurt aan ‘Lawrence of Arabia’.  

Bij een van de kippenhokken.


Wachten op de bus naar Adelaide.
Bye, bye Summertown.


* En voor wie benieuwd is of we het uiteindelijk nog aangedurfd hebben om een kip op te pakken; ja, gewapend met een paar werkhandschoenen durfde ik het aan! Gelukkig fladderden de kippen die ik op wilde pakken niet, anders had ik het echt niet gedurfd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...