woensdag 4 januari 2012

Bij de ingang van de bioscoop komt de geur van popcorn ons al tegemoet!

bioscoopkaartje
In Nederland ga ik zo nu en dan naar de film, maar op die dag in januari tien jaar geleden, ging ik voor het eerst van mijn leven in het buitenland naar de bioscoop.
Geloof me, nu tien jaar later, heb ik dat ruimschoots goed gemaakt, maar dat terzijde…

Orange en ik gaan dus naar een bioscoop in Adelaide. Bij de ingang van die bioscoop komt de geur van popcorn ons al tegemoet.
Wij houden ons in voor wat betreft de popcorn, maar we kopen wel een kaartje voor ‘Lord of the Rings’.

Het eerste deel van die trilogie is dan net uitgekomen en omdat het in buurland Nieuw-Zeeland opgenomen is, is het erg ‘hot’ in Australië.
En niet verwonderlijk, want het is een mooie film. Het ziet er erg mooi uit en het verhaal, over onder andere hobbits, elfjes en monsters, is ook wel boeiend.

Na het zien van die film heb ik alleen nog maar meer zin om ook naar Nieuw-Zeeland te gaan. Nog een paar maanden geduld…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...