maandag 23 januari 2012

Als ik de tandarts gedag zeg, is de foto nog niet droog!

In verband met de tandpijn en de ontsteking die ik eerder die week had, breng ik een bezoekje aan de tandarts; de tandarts van Coby.
Het is een vriendelijke man die de tijd neemt om alles rustig uit te leggen.


Nadat hij eerst even gekeken heeft, maakt hij een foto.
Hij denkt dat er een zenuw aan het afsterven is of zo, maar hij is niet helemaal zeker. Er is in ieder geval wel iets gaande met de zenuw.

Omdat hij verder nog niets kon zien, heeft hij er ook niets aan gedaan. Ik moet nog een antibiotica kuurtje (de andere kuur zit er inmiddels op) en dan maar kijken hoe het gaat.

De tandarts geeft me nog een telefoonnummer van een tandarts in Melbourne mee; voor het geval dat. Hij wil me ook de foto meegeven, maar die is nog niet droog.
Als mijn tandarts in Nederland een foto maakt, dan staat die binnen een mum van tijd op zijn computer. Anno 2002 is deze tandarts in Adelaide nog niet zo modern; de foto moet drogen!

Tegen de tijd dat ik de tandarts vriendelijk gedag zeg, is de foto nog niet droog. En dus zal die foto later naar Coby gestuurd worden. Dan heb ik in ieder geval een foto om op terug te vallen als ik elders naar een tandarts moet.
Al hoop ik natuurlijk dat het bij dit ene tandartsbezoek blijft!



Dagdeal (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...