maandag 19 december 2011

Vergeten Supergirl

De bandjes die ik destijds opgenomen had om mee te nemen naar Australië hebben de afgelopen jaren gewoon in de kast gelegen. Ze werden niet meer echt gedraaid. Maar voor deze ‘Marianne’s Maandag Middag Muziek’-blogberichtjes heb ik de bandjes weer eens ik m’n stereo gestopt.

Bij veel nummers weet ik na de eerste noten wel welk nummer het is. Maar dat geldt niet voor het nummer ‘Supergirl’ van K-Otic.
Maar ja, de laatste jaren hebben we dan ook niet veel van K-Otic meer gehoord. Tien jaar geleden was dat wel anders. Wij konden op televisie volgen hoe muzikale jongeren werden opgesloten in een Big Brother huis om een band te gaan vormen. Daar kwam onder andere K-Otic uit voort en ‘Supergirl’ was een van hun hits.


Dat televisieprogramma ging vooraf aan al die andere talentenjachten die we de afgelopen jaren op televisie hebben gehad en op dit moment nog hebben. ‘Idols’, ‘Popstars’ en ‘the Voice of Holland’ moesten toen nog volgen. Van Jim en Jamai hadden we anno 2001 nog nooit gehoord. En van Ben en Dean Saunders al helemaal niet.

Op de Uitmarkt (2009) fotografeerde ik Charly Luske.
Zou hij de winnaar van 'the Voice of Holland' worden?

Naast de band K-Otic ontstaat uit dat televisie programma ook nog een solo-zangeres; ‘Sita’. Ook zij mag na tien jaar dan wel zo goed als vergeten zijn, tijdens mijn reis door Australië kom ik in een cd-zaak toch haar singeltje tegen. Omdat ik het zo bijzonder vind dat ik dat cd-tje daar aantref, schaf ik het aan.




Gratis verzending - December (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...