vrijdag 16 september 2011

Met Priscilla op road trip door de Outback

Wie alvast de Outback van Australië wil zien, kan vanavond met Priscilla mee op een road trip.

Canvas zendt namelijk om 23.05u de film ‘the Adventures of Priscilla, Queen of Desert’ uit.


Een leuke, vermakelijke film! En zeker een van m’n favoriete Australische films.
Maar ja, ik ben dan ook (per ongeluk of expres) op een aantal filmlocaties geweest*. Ik zag mensen van die film in the theater, op de (ontbrekende) rode loper en gewoon op straat*. Ook heb ik goede herinneringen aan de musical versie, die ik een paar jaar geleden in Londen zag*.
Maar bovenal word ik zo blij van de muziek uit die film.

En om nog even op 09/11 terug te komen; ik heb wel eens gehoord dat na de aanslagen op de Twin Towers de televisieprogramma’s aangepast werden en ‘the Adventures of Priscilla, Queen of the Desert’ toen veel uitgezonden werd.


* Blijf m'n blog volgen en je leest hierover een andere keer meer.


2 opmerkingen:

  1. Voor wie de film gemist heeft; 'Priscilla, Queen of the Desert' is ook verkrijgbaar op DVD.
    Klik op het linker icoontje onder m'n blogbericht voor meer informatie.

    Ook is de muziek uit film verkrijgbaar op cd. Ik heb de cd al jaren en ik draai hem erg graag.
    Klik op het rechter icoontje onder m'n blogbericht voor meer informatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Guy Pearce (Adam/Felicia in 'Priscilla') heeft een Emmy Award gewonnen voor zijn rol in de mini-serie 'Mildred Pierce'!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...